Persoonlijk contact

Wij ontmoeten u graag! Neem contact op voor een persoonlijke rondleiding of maak kennis met ons tijdens één van onze andere activiteiten!

Persoonlijke rondleiding

U bent van harte welkom op Beatrix. Wij nodigen u graag uit voor een kopje koffie en een gesprek over alles wat onze school u en uw kind kan bieden. Voor een fijne schooltijd is een prettige sfeer op school net zo belangrijk als de kwaliteit van het onderwijs. U mag ons altijd bellen voor het maken van een afspraak, of vul het contactformulier in. Wij nemen zo snel mogelijk contact met u op.

Persoonlijke Rondleiding Beatrix Octant
Inloopmomenten Beatrix Octant

Contactmomenten en betrokkenheid ouders

We houden u als ouder op verschillende manieren op de hoogte van de ontwikkeling van uw kind en van schoolzaken. Wij hechten namelijk zeer veel waarde aan het opbouwen van een goede band tussen school en ouder, zodat de school- en thuisomgevingen elkaar zo goed mogelijk kunnen aanvullen. Dit is voor de ontwikkeling van uw kind uiteindelijk natuurlijk het beste.

Op deze pagina kunt u vinden hoe wij u als ouder op de hoogte houden en welke vaste contactmomenten tussen ouder en leerkracht we structureel creëren.

Inloopmomenten Beatrix Octant

Octant ouderavond

Voor bestaande en oriënterende ouders organiseert Octant ouderavonden. Op deze avond kunt u op een inspirerende en informatieve manier kennis maken met onze school.